Tepong gomak lagi... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tepong gomak lagi...

Mar 5, 2011

Tepong gomak lagi...




Sedang khusyuk lg tawadhuk aku mmbuat soklan pekse..
aku terbau haruman yg begitu indah di belakang aku
jgn pandang belakang
sekali ku toleh......

Aiyak!!!!anakku dh bermandi dgn bedak!
abes baby cot si cinonet tu
dg muka, mulot, kaki, tgn
suma putih
aiyoyo...awak dh cukup putih dh En. Darwisy..
x pyh nk tmbh2 lg..:)


Bukti kukuh


Lg suka cinonet ni bl baby cot dia dh x da tilam


Sebelum kandaku pulang dr kedai
baik aku hapuskan dl evidens tu
trs aku angkat tilam yg berlumuran bedak
trs aku buang dlm toilet
wahahahhahaa


Tilam yg diselaputi debu bedak
ni pon setelah aku tepok2 tau
kalo x tebal giler bedak nih

Ampun kanda..ampun...:)

3 comments:

  1. aku pon dah merasa hazab cuci lantai dan kosi meja kena bedak weii...hahahah

    ReplyDelete
  2. Huhu....hapuskan bukti ek Teacher
    =P

    ReplyDelete
  3. MR : ko lg hazab kan kak..ada hero n heroin..
    Atok : msti abpuskan bukti..hehhhe

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com