BONDA!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: BONDA!!

Mar 6, 2011

BONDA!!

Alhamdullillah..
harini tepat jam 8.43mlm
Darwisy dh berjaya memanggil aku BONDA!!

Setelah berzaman aku, kandaku n family member yg lain
train si bujang senang ni perkataan tu
♫ ♪Akhirnya! Kini Pasti...♫ ♪
lalallaalalla♫ ♪
(korang sambung sendiri la eh)

Suka suka suka...
terubat lelah aku sepanjang hari ni
sbb dr 9pg smpai skang aku dok ngadap lappy
nyiapkan ketas soklan Sains Form 5, Physics Form 5
siapkan buku program Bola Baling lg
(lusa nak guna)
siapkan pamplet sekolah lg
(yg ni gara2 En. Nazir JPNj nk dtg cari salah melawat)

Zaman kemelelehan air liur
gara2 x dpt mkn Mi Udang kt Juru masa aku pregnantkn dia dl
gigi nk tumbuh

6 comments:

  1. Wah, kata-kata yang mesti menyentuh hati Teacher Bonda kan....siap catit masa...wah....hihi

    ReplyDelete
  2. atok:mst catit masa skali..dokumentasi tu penting. sejarah tu tok..TB msti catit..:)

    ReplyDelete
  3. Hihi okla tu..kenangan.., moga2 Darwisy jadi anak yang pintar dan soleh....
    =)

    ReplyDelete
  4. rakan la video dia sebut tu..huhu...utk kenangan...

    ReplyDelete
  5. xpe seblum darwisy panggil bonda...kiteorg dh panggil bonda dlu kan....hak3...
    bonda...bonda....rindu x ngn suara2 kami yg memanggil bonda...hehehe3...

    ReplyDelete
  6. MI : x sempat nk rakam..chomel dgr dia sebut D tu..:)
    syhu : yela2..korang dl yg panggil bonda kan..jmpa nnt time amek result spm.23 mac k..

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com