Red Indian - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Red Indian

Mar 3, 2011

Red Indian


Mentang2la aku pakai baju merah hari ni
ada students lelaki panggil aku red indian!!
cit..aku skit punye cun sopan bergaya harini
disamakan plakaku dgn puak itu..
uwa.....
aku di'merit' markah korang kang..

Agak2 kalo Red Mummy kna panggil Red Indian
marah berapi x gaknya dia?
ahaks..
sori kak..gurau saja...

Agak2nya kalo aku pakai cm pic En. Gugel kt bwh nih
students aku panggil aku Red Indian gak x?
hehehehe
ke mleleh air liur, buntang mata tgk aku
wakakaakka
peghasan la aku nih kan..



2 comments:

  1. huhu...besh nyo ado anak murid, Teacher Bonda

    ReplyDelete
  2. mmg best atok..haru biru..pantang nampak cikgu pakai baju baru, handbag baru, kasut baru..suna nak ditegur..kdg2 smpaikan brooch tudung yg kecik pon ditegur tau..aiyak!!!

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com