Bandung : 3rd day - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Bandung : 3rd day

Mar 23, 2011

Bandung : 3rd day


Mari kencangkan punggung
tetapkan iman
jegilkan mata yg dh ngantuk
utk membaca hikayat terakhir aku kt Bandung...

Hari ketiga aku bgn dgn penuh kemalasan
sbb rasa x puas duk cuti kt sini
pg2 seperti lazimnya..
aku melabur di CIMB cawangan Bandung toilet cun Aston ni

Pas suma khazanah dh dipastikan habis disimpan
aku menyiap2kan Darwisy utk g swim dgn kandaku
jam Bandung dlm pukul 7 pg = 8 pg Mesia
aku x larat nk teman diorang berendam
sbb aku dh mula mual2 nk muntah
maybe sbb perot dh mula masuk angin....
adoyai
mmg Allah nk uji aku kan sbb Dia SAAAAAYAAAANG aku :)

Pas suma org dh bersiap
br la kitorg turun bekpes
smpai bwh aku trs tuju anak aku yg dok berendam kegigilan dlm swimming pol tu
ayahnda dia jd coach je smbil memegang baju sendiri agar tidak basah
(x nk bagi beg jd berat dgn baju2 basah...)


Gigih nk guna float


Menggigil terok anak bujang aku tu
tp x nk mengalah plak tu
siap take a break jap
mintak susu cap gantung ibu

Smbil bekpes
mata si bujang senang tu x lepas2 dr tgk bdk2 lain yg duk mandi manda
aku tau...
dia geram je tgk diorg
tp aku dh paksa mkn..hehehehehhehe


Take 5


Perot aku
stil meragam
dh kuar masuk toilet ntah bp kali
pas bekpes yg aku x brapa slera nk makan
(jarang sekali aku xda selera makan tau...muahahahhaha)


Aksi aku mabuk
juga aksi diurut oleh anak kesayangan


Naik ke bilik
aku terus mintak mak aku picit2 kan jap
makin bertambah mual
dgn rengekan Darwisy lg
adoyai....lotih+mual+mabuk+sakit perot aku nk melayan
tiba2.....
*
*
*
*
*
*
BBuuuueeekkkkkkkk..............
aku muntah kt toilet bowl
pergh..
abes suma yg a ku mkn ms bekpes yg x seberapa td
seingat aku la kan
last aku muntah dolu2
masa early pregnancy kn si Darwisy
dh x ingat dh betapa yek yek yek nya feeling2 muntah2 ijau ni
eeeee...yek

Tp kan
pas muntah aku mmg lega skit
maybe aku mkn sambal cili ijau dgn sambal belacan byk sgt la
kn dh padan dgn muka aku
lenkali...
berINGAT sebelum melanatk bagai nak rak kasut bertingkat

Pas bersiap2, dlm kol 9pg Bandung
kitorg gerak ke Kartika Sari utk soping terakhir
dpt la beli pisang bolen, brownies
utk jadikan kudapan

Pas tu trs gerak g bandara
kang kalo tertinggal flight
payah plak la kandaku nk melabur utk semalam lg di Bandung kan
heheheh
i like jer duk lama2 kt Bandung ni..
:)


Pemandangan Bandung dr tingkap bilik


3 comments:

  1. kak , opismate salwa pun g bandung ramai2.. balik dr sana, masing2 keracunan makanan..sian.. atas bawah kuar isi..

    ReplyDelete
  2. Alolo...tomey Darwisy buek aksi renang....hihi

    ReplyDelete
  3. salwa : akk ni mkn x beringat..suma nk dibedalnya. heheheh
    atok : darwisy swim sampai berhingus..

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com