Penangan teh - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Penangan teh

Mar 11, 2011

Penangan teh


Aku ingat dh nk 'pause' hapdet entri
smpaila aku blk dr bercuti
tp aku sedih sgt pg nih sbb
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

1 oz je dpt...
rileks jap
pastu br sambung lg..
chaiyok!


Ni suma penangan air teh yg aku minum semalam kt umah BS Darwisy
kan dpt ebm 1 0z je..
padan muka aku
sp suh aku hirup gak air teh tu kan..

Semalam ptg aku amek cinonet tu time ujan
smpai2 umah BS
BS ajak mkn lempeng cicah sambal tumis..
pergh!!!!sodap

Yg x sdpnya
dia bg aku air teh o
aku dh byk kali bgtau dia yg aku x minum teh o
aku pantang sbb breastfeed Darwisy
sbb teh blh sbbkan EBM aku short..
tp nk jg ati BS pnye psl..aku hirup 2x je..
2x je kwn2, adik2 abg2, kakak2, makcik2, pakcik2, atok2, nenek2...
2x je...
uwa!!!!!!!

Nyosal den
hari tu dh kna dgn air berkarbonat
hari ni terkena plak psl teh o...

Beringat sebelum minum
INGAT!!!!!




* Kamus TB

BS = baby sitter
EBM = express breast milk

2 comments:

  1. oooh, air bikarbonat ngan teh oo x leh minum ek TB klu menyusu bayi?

    ReplyDelete
  2. sedangkan org yg x menyusu pon x elok minum dua2 jenis air tu kan..ni kan plak ibu2 yg menyusukan bayi. kna mkn mknn yg berkhasiat..tp sbnrnya depends on the moms gak..tepuk dada, tanya selera..(tp kalo tepuk kuat2 kang, sakit plak kan..:))

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com