Keputusan SPM 2010 - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Keputusan SPM 2010

Mar 24, 2011

Keputusan SPM 2010

Alhamdulillah...
semalam telah terjawab persoalan2 yg terbuku di jiwa, raga dan minda aku...
semalam juga aku berasa gembira, puas dan amat bersyukur kehadratNya
dengan keputusan SPM 2010 yg terhasil

x payah la aku nk cite secara detail suma result
cukupla dgn aku nyatakan bahawa walletku bakal NIPIS
kerana bakal menunaikan janji seorang guru
uwaaaa................

Chaos !!!


Aku dh janji dgn students yg aku akan belanja
sp2 yg dpt adik beradik A(A+, A-, A) utk subjek Fizik n Sains Teras
dan juga result terbaik dlm kelas hujung yg aku ajar...


Antara students yg bakal membelanja aku dibelanja


Hasilnya 3 org bdk Fizik
ditambah dgn 8 orang bdk Sains kelas 5 Ikhtisas
dan sorang bdk kelas 5KM3


Best teacher with best students
Siti Nursyafiqah Bt Mohd Rashid


Janji mesti dikota kan
kalo x menepati janji
nnt jd orang munafik plakkan...
:)

Papehal pon...
bohot bohot syukria!!!(sedut tag line Makcik Rehan jap hikhikhik)
kena kerja lg kuat ini tahun
tp aku rasa tiap2 tahun aku gigih berusaha pandaikan pewaris bangsa...


6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tq bonda sbb aja sye...walaupun B jer yg mampu dpt....ok la 2 drpd trial kan kan....
    agaknya berkat bonda rotan ari2 kan....

    ReplyDelete
  3. hahahha..kne rotan mcm abgnye...tp tak dpat gak B...A ke..hmm. teringt lak time sye amik result...

    ReplyDelete
  4. alo besh nya TB bila dpt tahu student dpt result cemerlang...bilalah atok nak merasai detik tu =)

    ReplyDelete
  5. Syhuhadah : ok la result awak tu
    ARAJ : awak dh masuk uni pon..ok gak kn :)
    Atok : jom le jd pendidik tok..tp byk sgt2 keje tau..hehehe

    ReplyDelete
  6. hehehe..skng dah tak gune spm..hihihi..

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com