always cherish the golden moment before it passes by

Dec 5, 2016

Kelebihan Shaklee Collagen Powder

Sekarang ini di pasaran ade pelbagai jenis nama kolegen.
Pastinya setiap kolegen mempunyai keistimewaannya.

.


Istimewanya kolegen Shaklee

♥ kolegen daripada sisik ikan merah [sumber kolegen yg lasak : ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam. Menjadikan ia sumber kolegen yg sangat lasak]
♥ sangat lasak dan elastik
♥ kepaduan sel yang sangat tinggi
♥ tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
♥ jisim molekul yg sangat rendah lebih kurang 1000 dalton
♥ penyerapan yg unggul - boleh diserap dengan berkesan di dalam usus
.
Lebih daripada hanya kolegen!! ~ kolegen sahaja tidak mencukupi.

♡ asid hialuronik - mengekalkan kelembapan kulit. Mampu menahan air yg banyak. 1 gram asid hialuronik boleh menahan sebanyak 6l air.
♡ elastik - mengekalkan keanjalan kulit tegang, boleh melantun apabila dicubit.
.
## ujian klinikal menunjukkan yg 71% pengguna berasa tekstur kulit mereka lebih gebu selepas menggunakan selama 8 minggu berturut-turut. 
## 8minggu = 4 kotak
.
Promo Disember 2016 kolagen Shaklee
♥♥ Beli 6 kotak FREE 1 kotak + FREE membership + FREE postage + cash bonus pada bulan Januari 2017 RMxxx
♥♥ Beli 2 kotak DISKAUN 5% + FREE postage
.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com


♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Dec 4, 2016

Fakta tentang Shaklee Collagen Shaklee

Bermacam jenis produk kolagen terdapat di pasaran. 
Daripada serbuk, minuman hinggalah yang mentah. 
Namun, bagi pengguna tegar produk Shaklee pasti gembira kerana Shaklee juga mempunyai suplemen kolagennya.



Fakta - fakta tentang Shaklee Collagen Powder



  • Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietri RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1000 dalton* dapat diserap dengan mudah dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen dalam tubuh
  • Tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan ekstrak kerangan ,Lactobaciliu acidophilus, Vitamin-C dan B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda . Setiap hidanagn dipek di dalam satu uncang memudahkan anda mengunakan nyasecara segera pada bila2 masa

Kesan pengambilan Shaklee Collagen Powder


♥ Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
♥ Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
♥ Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
♥ Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
♥ Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
♥ Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
♥ Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan ~ 18%

Faedah tambahan :: Menyokong kesihatan sesendi dan menguatkan tulang. Membantu mengekalkan otot di dlm mata supaya lembut.

Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu*



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Dec 3, 2016

Vitamin A Shaklee baik untuk mata

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luar biasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.
.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan 
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput 
      lendir. *


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Kursus Manikayu 3.1; Hari Pertama

Assalamualaikum w.b.r

Lama gilak nak post pasal Kursus Manikayu 3.1 ni
tahun lepas punya memory
lost sudah..
.
Bagi yang tak tahu tentang Kursus Manikayu ni, boleh gi terjah yang post tentang Kursus Manikayu Pengenalan & Manikayu 1
Sibbaik geng2 MK Pengenalan & MK1 ada bersama2 lagi kursus kali ni
Maka boleh ler menggonjengkan diri 
Tidak ler rasa akward sangat dalam hutan tu
.
Kursus kali ni dibuat di Kem Jubli Intan Tanjung Labuh, Batu Pahat
Bertarikh 2-4 April 2015
3 hari beb duk kat kem
Lama sangat tak camping macam zaman budak2 sekolah dulu
* Kitorang sesat cari kem ni. Signboard tersorok naunau


Geng MK Pengenalan & MK1


Hari pertama pendaftaran tu sebelah petang
Kami dah siap2 set up khemah
Tetiba urusetia kata yang gegirl gi tidur dalam dorm sebab cuaca tak elok sangat
Waaa... Apa lagi terus mencicit kitorang masuk 1 bilik seramai2nya
Alhamdulillah..sebab malam tu memang hujan

Aktiviti malam tu seperti biasa ada ceramah2 berkaitan buku log, kepengakapan & pelbagai lagi tentang Pengakap
Kami juga diingatkan bahawa esok pagi kami akan menjalani Aktiviti Kembara
Tapi hanya untuk Pemimpin yang ambil kursus bagi Pengakap Muda dan Pengakap Remaja
Pemimpin untuk Pengakap Kanak-kanak tak perlu ikut
Hampa wei kawan2 aku suma tuh
Sebab kembara ni best!
.
Baca next post pasal Hari Kedua plak ye





Ada apa dengan minyak ikan Shaklee?

Ada apa dengan minyak ikan ni? 
Dulu masa zaman kecil saya, saya pun tertanya2 ada apa dengan minyak ikan. 
Sebab arwah ayah saya akan pastikan kami adik beradik makan minyak ikan SE dalam bentuk cecair. 
Saya pasti ada rakan2 seangkatan dengan zaman saya yang senasib dengan saya kan😊
.


Bila dah besar, baru saya tahu yang dalam minyak ikan ni ada #omega3#DHA#EPA yang membantu kepada pertumbuhan badan yang sihat, memperkuat sistem imun badan & kesihatan otak. 
Maka individu yang cukup kandungan omega 3, DHA & EPA dalam badan dapat memperbaiki tahap kesihatan badan dan melindungi badan daripada sakit sendi, strok, batuk berkahak & selsema berterusan.
.
Kami dulu bukannya orang senang. 

Tapi arwah ayah saya berusaha untuk memberikan yang terbaik buat kami adik beradik. * sedih pulak teringat kat arwah ayah.😭
Sebab tu bila saya dah berkeluarga, saya pun berusaha untuk berikan yang terbaik buat keluarga saya, InsyaAllah. 
Alhamdulillah saya dah jumpa dengan produk yang dapat membantu saya & keluarga dalam meningkatkan tahap kesihatan kami.
.
Jom jadi macam saya & keluarga
1 OMEGA GUARD untuk 1 KELUARGA

.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Dec 5, 2016

Kelebihan Shaklee Collagen Powder

Sekarang ini di pasaran ade pelbagai jenis nama kolegen.
Pastinya setiap kolegen mempunyai keistimewaannya.

.


Istimewanya kolegen Shaklee

♥ kolegen daripada sisik ikan merah [sumber kolegen yg lasak : ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam. Menjadikan ia sumber kolegen yg sangat lasak]
♥ sangat lasak dan elastik
♥ kepaduan sel yang sangat tinggi
♥ tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
♥ jisim molekul yg sangat rendah lebih kurang 1000 dalton
♥ penyerapan yg unggul - boleh diserap dengan berkesan di dalam usus
.
Lebih daripada hanya kolegen!! ~ kolegen sahaja tidak mencukupi.

♡ asid hialuronik - mengekalkan kelembapan kulit. Mampu menahan air yg banyak. 1 gram asid hialuronik boleh menahan sebanyak 6l air.
♡ elastik - mengekalkan keanjalan kulit tegang, boleh melantun apabila dicubit.
.
## ujian klinikal menunjukkan yg 71% pengguna berasa tekstur kulit mereka lebih gebu selepas menggunakan selama 8 minggu berturut-turut. 
## 8minggu = 4 kotak
.
Promo Disember 2016 kolagen Shaklee
♥♥ Beli 6 kotak FREE 1 kotak + FREE membership + FREE postage + cash bonus pada bulan Januari 2017 RMxxx
♥♥ Beli 2 kotak DISKAUN 5% + FREE postage
.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com


♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Dec 4, 2016

Fakta tentang Shaklee Collagen Shaklee

Bermacam jenis produk kolagen terdapat di pasaran. 
Daripada serbuk, minuman hinggalah yang mentah. 
Namun, bagi pengguna tegar produk Shaklee pasti gembira kerana Shaklee juga mempunyai suplemen kolagennya.



Fakta - fakta tentang Shaklee Collagen Powder



  • Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietri RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1000 dalton* dapat diserap dengan mudah dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen dalam tubuh
  • Tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan ekstrak kerangan ,Lactobaciliu acidophilus, Vitamin-C dan B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda . Setiap hidanagn dipek di dalam satu uncang memudahkan anda mengunakan nyasecara segera pada bila2 masa

Kesan pengambilan Shaklee Collagen Powder


♥ Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
♥ Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
♥ Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
♥ Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
♥ Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
♥ Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
♥ Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
♥ Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
♥ Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan ~ 18%

Faedah tambahan :: Menyokong kesihatan sesendi dan menguatkan tulang. Membantu mengekalkan otot di dlm mata supaya lembut.

Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu*



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Dec 3, 2016

Vitamin A Shaklee baik untuk mata

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luar biasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.
.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan 
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput 
      lendir. *


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

Kursus Manikayu 3.1; Hari Pertama

Assalamualaikum w.b.r

Lama gilak nak post pasal Kursus Manikayu 3.1 ni
tahun lepas punya memory
lost sudah..
.
Bagi yang tak tahu tentang Kursus Manikayu ni, boleh gi terjah yang post tentang Kursus Manikayu Pengenalan & Manikayu 1
Sibbaik geng2 MK Pengenalan & MK1 ada bersama2 lagi kursus kali ni
Maka boleh ler menggonjengkan diri 
Tidak ler rasa akward sangat dalam hutan tu
.
Kursus kali ni dibuat di Kem Jubli Intan Tanjung Labuh, Batu Pahat
Bertarikh 2-4 April 2015
3 hari beb duk kat kem
Lama sangat tak camping macam zaman budak2 sekolah dulu
* Kitorang sesat cari kem ni. Signboard tersorok naunau


Geng MK Pengenalan & MK1


Hari pertama pendaftaran tu sebelah petang
Kami dah siap2 set up khemah
Tetiba urusetia kata yang gegirl gi tidur dalam dorm sebab cuaca tak elok sangat
Waaa... Apa lagi terus mencicit kitorang masuk 1 bilik seramai2nya
Alhamdulillah..sebab malam tu memang hujan

Aktiviti malam tu seperti biasa ada ceramah2 berkaitan buku log, kepengakapan & pelbagai lagi tentang Pengakap
Kami juga diingatkan bahawa esok pagi kami akan menjalani Aktiviti Kembara
Tapi hanya untuk Pemimpin yang ambil kursus bagi Pengakap Muda dan Pengakap Remaja
Pemimpin untuk Pengakap Kanak-kanak tak perlu ikut
Hampa wei kawan2 aku suma tuh
Sebab kembara ni best!
.
Baca next post pasal Hari Kedua plak ye





Ada apa dengan minyak ikan Shaklee?

Ada apa dengan minyak ikan ni? 
Dulu masa zaman kecil saya, saya pun tertanya2 ada apa dengan minyak ikan. 
Sebab arwah ayah saya akan pastikan kami adik beradik makan minyak ikan SE dalam bentuk cecair. 
Saya pasti ada rakan2 seangkatan dengan zaman saya yang senasib dengan saya kan😊
.


Bila dah besar, baru saya tahu yang dalam minyak ikan ni ada #omega3#DHA#EPA yang membantu kepada pertumbuhan badan yang sihat, memperkuat sistem imun badan & kesihatan otak. 
Maka individu yang cukup kandungan omega 3, DHA & EPA dalam badan dapat memperbaiki tahap kesihatan badan dan melindungi badan daripada sakit sendi, strok, batuk berkahak & selsema berterusan.
.
Kami dulu bukannya orang senang. 

Tapi arwah ayah saya berusaha untuk memberikan yang terbaik buat kami adik beradik. * sedih pulak teringat kat arwah ayah.😭
Sebab tu bila saya dah berkeluarga, saya pun berusaha untuk berikan yang terbaik buat keluarga saya, InsyaAllah. 
Alhamdulillah saya dah jumpa dengan produk yang dapat membantu saya & keluarga dalam meningkatkan tahap kesihatan kami.
.
Jom jadi macam saya & keluarga
1 OMEGA GUARD untuk 1 KELUARGA

.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz