Jangan Kangen ya.. - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Jangan Kangen ya..

Mar 11, 2011

Jangan Kangen ya..


Ahad- Slasa ni aku xda kt Mesia
(kak MR, a.k.a Makcik Rehan, aku pon nk terjah tempat ko terjah hari tu kak!)
nk g cuti2 jap k sempena ct sek ni
this week is the very hectic week due to the NAZIR!!!
mmg bagos g holiday mn2 kn
hilang skit ketensenan tu

So xdapek la aku nk cite psl aku jd bini Zorro
cite psl NAZIR yg terjah n berkampung kt sek aku smpai 3 hari
korang tggu je la aku stori mori bl blk dr berkampungbercuti nnt

Oleh kerana kebizian aku mggu ni
aku x sempat nk siapkan hantaran adik ipar aku
x siap nk jait manik2 kt baju aku
x sempat nk pack2 barang utk holiday

So mlm td br la ada mood cari baju, kuarkan beg
sediakan passport, duit2 yg dh ditukar
adoyai...pastu aku dh kepenatan
tdo dl!!!wahahhhaaa

3 pg td aku n kandaku bgn
aku smbg pack barang
kandaku smbg sidai kain
hhihiihhii
Darwisy plak smbg tido.....:)


Tgk..aku longgok je mlm td..
pg2 buta ni br sempat packing

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com