Benchmark at Malacca - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Benchmark at Malacca

Mar 10, 2011

Benchmark at Malacca


Sabtu lepas
cikgu cikgi sekolah aku berkoyan2 serbu Melaka
tujuan utama : melawat sebuah sekolah utk dijadikan benchmark

Diorg pakat ramai2 naik bus
aku dan bbrp kwn yg lbh bajet nk bwk family
berlomba2 atas highway naik keta ke sana
(x sedar diri tu..br je pas byr saman ka)

Sekolah yg ktorg lawat tu ialah SMK Telok Mas, Melaka
sekolah mmg cantik
sekolah dlm taman
sana sini ada je landskap yg menarik
smpai2 je dijamu dgn makan..

Sarapan kami...


Smpai2 je, kita mkn dl!!


Aku plak paling suka kt replika kubur yg diorg wat dpn toiket
pastu kt toilet tu plak ada mural org dlm lokap
best best best
kalo wat kt sekolah aku
gerenti ramai yg insap tau..


Antara landskap


Posing dgn Pengetua SMK Telok Mas (bertudung shocking pink kuning)


Tp syg..
blm sempat aku nk snap gmbr kuburan tu
bateri kamera kong da...
enset kitorg pon dh ml liplap liplap
mmg tensen
sbb xdpt la nk jd paparazzi sepanjang hr tu..:(


Seronok btl bujang aku nih main kolam ikan..



"Hello bonda...Darwisy dan ayah rindu dgn bonda.."
:)

Pas zohor ada plak games bola baling n bola sepak
aku dan cikgu2 bdk2 sek aku vs bdk2 sek sana
kemenangan bola jaring berpihak kpd sekolah aku
tp bola sepak kecundang.....

Blm smpt penutup...
aku, kandaku dan Darwisy bergegas ke Zoo Melaka
nk bwk cinonet tu naik kuda!!!!
suka suka suka
last bwk dia ms dia umur setahun
x ingat pn agaknya dia...

Ada can aku jd cam bini Zorro kan
muahahahahhaha...
entri lain eh utk tgk aku jd ala2 bini Zorro!!!

2 comments:

  1. ni ala-ala lawatan sambil belajar lah ni yeh TB? Waaah, besh nyer....atok berperap lam opis yo...

    ReplyDelete
  2. aah la atok..ala2 cmtu. kna amek mn yg baik utk guna kt sek sendiri..Atok pn blh wat la.benchmark g opis org lain..hehehehhe

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com