Walau pon banjir ku redah jua... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Walau pon banjir ku redah jua...

Jan 15, 2011

Walau pon banjir ku redah jua...


Semalam dh bermula latihan sukantara kt sekolah aku
tengahari sebelum latihan, hujan turun selebat2nya
mencurah2 mcm xnk brenti pon ada
tp Allah maha kaya
ptg nk latihan tu..brenti trus hujannya
tp meninggalkan kesan yg mendalam
ececececech...




Lecak padang sekolah aku
sian kt bdk2 yg nk lari, lontar peluru
sibbaik aku cikgu
zaman berlencun2 dgn air lecak di padang sudah lm aku tinggalkan




Alhamdulillah bdk2 nih nk gak ikot ckp cikgu2 diorg
lg2 bdk2 kelas hjg2..
time beronok2 cmni suka la diorg, patuh, dgr ckp
cuba la msk klas mengajar..
adoyai..dia buat stail kt pdg!!
tensen kejap aku dibuatnya.

Future coach in training..:)

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com