Potty Training - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Potty Training

Jan 12, 2011

Potty Training


Dh berabad lamanya aku bercita2 nk potty train Darwisy
tp hingga kini masih x dpt terlaksana jua

Abes dh aku godeh2 pakcik gugel
dr web INI smpaila yg INI
naik letih aku
turun letihnya..xda la pulak

Diskas punye diskas dgn sang kekanda
akhirnya capai kata sepakat membawa berkat
*
*
*
*
*
*
Drpd aku beli menatang ini

Baby Bjorn potty chair


Baik aku bli menatang yg ini


sbb bujang senang lenang aku nih dh makin besar
so pasni tggu jela aku stori mori psl potty training Darwisy

Aku bli menatang tuh pon murah jer
golongan berada ada cm aku ni
mampu bli yg takat RM 29.90 jer..
ye la wang sakunya ibarat senipis kulit bawang...
wawawwaawwawa

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com