Hampir 2 tahun berlalu - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Hampir 2 tahun berlalu

Jan 15, 2011

Hampir 2 tahun berlalu



Mlm td
aku tlh memulakan 1 langkah yg..............
Insyaallah bakal merubah masa depan keluarga aku..
hehehe
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Aku g berurut da...

Pic dr pakcik gugel...Kang ada yg ingat tu aku plak..hihii


Lps bersalinkn Darwisy dl
aku blm lg berurut full body
ye la..aku dl ceaserian
so..tukang urut x nk sentuh part perut
eeee...aku pn ngeri

Aku bgtau bidan urut tuh
aku nk berurut 1 bdn, sengkak dan breast massage skali
sengkak sbb aku dh ready utk memulakannya kembali :p
breast massage sbb aku rs susu aku mcm dh kurang jer flownya skangnih
(maybe sbb Darwisy dh nk msk 2 thn kot, dia kurang permintaan maka kurangla pengeluaran)


Ihsan pic dr pakcik gugel lg...
Breast massage




Sengkak..membetulkan balik ovari aku, Insyaallah


Sibbaik x lama sgt dia urut
anak aku dh melolong2 time nmpak aku msk tmpat berurut tu
sedu sedan dia nangis
macam bonda dia kena culik dgn alien je gayanya


Darwisy kebosanan menunggu turn Bonda


Bawak set lori dan kereta wat hilangkan bosan yang akhirnya tertinggal kt umah mak bidan..



Maka kalo ada rezeki dariNya
akan bermula la episod br dlm keluarga aku
.................................aku nk pregnant!!!.............................
hihihihiihi
nak request dpt gegirl plak la kali nih..
Ya Allah mohon ko mudahkan la segalanya..
Amin....


No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com