AJL 25 - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: AJL 25

Jan 9, 2011

AJL 25

Aku suka sgt dgn lagu si Yuna nih..

CintA SemPurna..



♫ ♪♫ ♪♫ ♪
Aku manusia lemah
Selalu terjatuh♫ ♪
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada♫ ♪
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
♫ ♪Aku hilang dari kewujudan

Sempurnanya sifatmu♫ ♪♫ ♪
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
♫ ♪Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu♫ ♪
Darimu ohhh

♫ ♪♫ ♪
Bukan aku tak pernah
Mengerti dirmu
Ku sanjung setiap
Kata cinta kau berikan aku
Hilangkan rasa itu♫ ♪
Akhirkankan semua
♫ ♪Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan

♫ ♪♫ ♪
Sempurnanya sifatmu♫ ♪
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
♫ ♪Tak mampu 'tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh
Darimu ohhh
♫ ♪



No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com