Kerja bahaya! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Kerja bahaya!

Jan 12, 2011

Kerja bahaya!


Ish ish ish...
ptg td aku dh wat 1 kerja yg bisa mengancam nyawaku dan Darwisy
tp...
tu suma Darwisy yg nak..
aku nih bonda yg x blh tgk anak bersedih..
lalu ku turutkan jua permintaannya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Nmpak x stereng keta dgn budak yg tgh nyorok bwh tudung aku tuh?



Siap menjeling kejap tau budak yg tgh nyorok tuh..



Haaaa...dpt teka x?
2 session tau dia mintak nk breastfeed ptg td..
time aku drive plak tuh..adoyai anak
siap nk turun dr carset sendiri tau
mau x mau..terpaksa gak la ku turutkan
sibbaik la tgh tggu trafic lite merah..




Siap ada drebar lori ngendap dr lori dia tau
pelik tgk aku kot..
lantak ko la apek...
asal anak aku bahagia..
ahakssssssssssssssss...

4 comments:

  1. mmg bhy KJB..
    dhla aku nih bwk keta manual

    ReplyDelete
  2. sape lak yg tkg ambik gambar tu...dah 3 dlm satu ni...bahaya betul ni....

    ReplyDelete
  3. Hebat lah you..... i like your blog...hahaha...best

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com