Tolong Ingatkan aku.. - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tolong Ingatkan aku..

Jan 10, 2011

Tolong Ingatkan aku..

Aku suka lirik lagu asheeq Ana Rafali
tp aku x suka performance dia mlm td..

Suara tenggelam timbul
duk dlm sangkar mmg menarik
siap wat magika2 lg tkr2 bj sekelip mata kn
tp frankly speaking...
mmg x best kn..

Ke ada yg mrh aku pnye statement tuh?
hahaha lntak pi la korang..



ToloNg ingAtkan aku


♫ ♪Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi♫ ♪

♫ ♪♫ ♪♫ ♪

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa♫ ♪

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari♫ ♪

♫ ♪Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa ♫ ♪
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

♫ ♪♫ ♪

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak ♫ ♪
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

♫ ♪Tolong ingatkan aku
Kisah kita ♫ ♪♫ ♪

2 comments:

  1. weiii tarukla chatbox. utk org2 yg malas kelik mcm aku ni..hahaha.
    eh, ko pon pi mkn sushi ekk... sendap kannn

    ReplyDelete
  2. akk..rahsia nih..aku x reti la nk letak mende2 tuh..huhuhu nk ltk nuffnang pn xreti tau..kahkahkah xsempat2 nk study la.nnt ko ajar eh kak.

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com