Balik Kampung Part 2 - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Balik Kampung Part 2

Jan 6, 2011

Balik Kampung Part 2



Part 2 : Parit Raja - Paya Jaras, Sungai Buloh

Entri dh berkurun....
cuti skolah pon dh abes
tp br la ni aku free jap jer
blh la nk citer psl aku blk kg 3 mggu lps..

Dr hr Isnin, 22 Dis aku blk umah mak aku
smpai la Ahad 26 Dis aku mencemar duli balik ke Kluang
aku x renti2 wat persiapan Ein bertunang
disamping nk kna siapkn skrip2 yg belum tertanda
gawat siot..

All the way dr Pt Raja ke Paya Jaras
suasana agak muram, mendung berarak kelabu, hujan membasahi bumi..
Alhamdulillah la keta aku nih keta org ada2..
sibbaik keta org ada2 nih ada bumbung
kalo org xda2...msti xda bumbung plak kn :p
so slesa la merentasi badai melanda
ahaks..

Smpai area Seremban jer
keta kt highway dh mula jem
aku ingat ada excident
lama la gak ktorg gerak kura2
blm dgn ada keta yg potong kiri, lalu kt bahu jln nk potong jem
cit betol la...

Dkt2 exit Nilai arah utara jer..
aku dh nmpak dh apa yg sbbkan jem
tp aku x sempat nk take pic
korang tau apa?
nk citer pon bg aku geram!

Ada lori terbalik!!!!
tp yg bestnya terbalik dlm longkang kt tepi jln
dan langsung xda ganggu keta2 yg kt laluan yg betol
dan yg lg bestnye
lori tu dh terbalik agaknya dr suboh semalam lg kot
sbb dh xda org, xda polis, xda ambulan
yg paling penting xda dreba ke kelindan lori ke kt situ yg cedera
pendek citer
CLEAN & CLEAR

Dh dasar rakyat Malaysia nih prihatin btl la
jem sbb nk TENGOK lori yg dh lama terballik kt tepi longkang
adoyai...

Ayahnda n anaknda berposing sebelum si ayah turun shi2

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com