Hampir 2 tahun tidak ku jejaki. Akhirnya.... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Hampir 2 tahun tidak ku jejaki. Akhirnya....

Jan 9, 2011

Hampir 2 tahun tidak ku jejaki. Akhirnya....



Seingat aku la
dr aku bersalin Darwisy thn 2009
smpai la skang nih
aku x jejak2kn kaki aku ke Sushi King

Tb2 kelmarin aku teringin la sgt nk mkn sushi
(agaknye setelah tgk kak MR g ke sana anak beranak hari tu kot)
hehehhehe
so semalam pas asar..
bergerak la kami rombongan 3 beranak ke One Utama Kluang Mall
siap dgn sedondon berbaju merah
ye la..sempena nk meraikan Tahun Baru Cina bln dpn
kihkihkih


Pemilihan menu


Darwisy x reti mkn sushi lg
abes di luahkn sushi yg best2 tuh
last2 aku bg dia mkn kanikama maki je
tu pon yg pulut dia jer
sibbaik ada vanilla ice blended
dia dok pulun mende tu jer
agaknya lidah Darwisy cm ayahnda dia la
lidah Jawa..payah skit nk ajar makan mende pelik2 nih
hahahahahah


Gaya x nk kalah..
mcm la dia lalu nk mkn suma tuh


Teringat ms aku ml2 ajar kandaku mkn sushi
x blh masuk prot kata dia
kalo g sushi..
yg dimakannya Golden Ball jer
yela telor rebus yg digoreng
hahahahahah
tp skang..
kandaku dh xpert
belut pon dimakannya
aku...yek yek..
xde de nk telan belut

Sukanya dia..


My very the faveret..


Yg bestnya g sushi kali nih..
aku dpt DISKAUN 10%
mn dpt?
tu la bertuahnya jd cikgu who are inspires nih kan
mn pegi ada jer bekas2 anak murid berkeliaran
kebetulan Nadia aka bekas anak murid aku keje kt situ
dptla aku merasa diskaun walau xde la smpai 50% kn
korang ada dpt?
ahaks..
jgn jeles!!!

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com