uuuuu ek uuuuu ekk...... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: uuuuu ek uuuuu ekk......

Feb 21, 2011

uuuuu ek uuuuu ekk......


Since jumaat kitorg 1 family jd virus hosting
selsema melanda kami bertiga
harini suara aku dh ml LUNAK
sok lusa ntah apa jd kn..


Virus influenza
Chumel kan...:P


Jika kelunakan suara aku nih x dpt dilontarkan
maka berseronotlah alam semesta students yg ada klas dgn aku sok
sbb suara aku yg kuat gila lunak nih...
x dpt mengganggu kerancakan mereka berbual sambil belajar

WArrrGgghHHhhh...

Pg td pon Darwisy dh ml batuk2
biasa la kn...
bdk2 kecit nih x reti kuarkan kahak dia
aci nk telan jer kn
aku x blh btl mengenangkan anak aku telan kekotoran2 tu
so dgn lemah gemalainya separa kuat, separa lembut
aku menepuk2 belakang si cinonet tu
abes ko....

Bbbbbuuuuuuueeeeekkkk
wweeeeeeeeeekkkkkkwekkk
kuar suma kahak ijau pekat, lendir2 kuning
ala2 masak lemak ketam gitu kaler dia
yek yek yek petuikh...
geli kan
hahahahhaha

Hope sok tekak aku kurang la pedihnya
aku x berani nk mkn ubat selsema @ ubat batuk
sbb dl aku telan ubat2 tuh....
EBM aku setitis-setitis gugur ke dlm botol
x rancak titisannya...

Makanya aku lg rela menderita drpd anak aku yg mendapat sengsaranya
ish..betol ke ayat aku tu?
kang x psl2 kena tegur dgn cikgu2 BM
muahahahahaha

Insyaallah sumanya akan pulih seperti sediakala
tp hanya Dia shj yg tahu bl saatnya :)

2 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com