si hampir botakS.. - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: si hampir botakS..

Feb 24, 2011

si hampir botakS..



Kt umah aku skang ni
dh ada si hampir botakS
dua2 botaks since ahad lepas


Si hampir botaks..


Si botak kecik melalak mcm kena dera bl dimesin kepalanya
sibbaik jiran sebelah toilet nih xda
kalo ada kt umah..
sah2 dh ada polis ♫ ♪nino nino ♫ ♪ kt depan umah aku
sbb diorang ingat kitorg dera anak petang tuh
ekekekekkek

Si botak besar plak memesin kepala sendiri
tanpa mengetahui rambutnya x sama pendek panjang
rimas aku tgk rambut belakangnya topak2
so aku suh kasi potong no 2 sumanya..
muahahahhah
bia aku jer yg berambut cun kt umah nih

i like!!!
but actually i miss Darwisy's old hair fashion
suka sgt bila dia berjambul di depan...:)
ahaks

Bonda sgt2 suka jambul awak ni, Darwisy!!

3 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com