Senaman yang betol.... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Senaman yang betol....

Feb 23, 2011

Senaman yang betol....


Ni citer yg dh basi
peristiwa 12 Feb yg lepas
kalo aku simpan makanan dr tarikh tu
smpai hari nih br nk tgk blk..
confirm dh berulat2
yek yek yek..

Setelah lm aku x masuk acara balapan tau
seingat aku la kn
last aku berlari ms aku jd cikgu ganti kt Selayang
tu pon thn 2002 ke 2003 ntah
ye la zaman selim melim, muda belia remaja...

Ish..bukannya skang dh x selim melim lg
bukannya dh x muda belia remaja
tp dh lebih kurang selim
dh lebih bertambah belia
hihihiii

So masa Program Larian Perdana Mahkota
Tarikh : 12 Feb 2011
Masa : 9.00 pg
Tempat : Taman Sri Lambak, Kluang
Aku dan konco2 guru2 cemerlang choooomel
telah berjaya menamatkan larian kami sejauh 2km

Amacam???
terer x kitorg?
hahaha
korang layan posing2 maut kitorg dl
then br korang tau np kitorg berjaya tamatkn 2km tu


Posing sebelum berlari..
Korang nmpak x apa yg ada kt tgn aku tu???


Posing sebelum warm up..


Posing ketika berlari berjalan2 mkn angin
ahaks..

2 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com