Adoyai budak kecik.. - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Adoyai budak kecik..

Feb 21, 2011

Adoyai budak kecik..

Setelah beberapa tahun aku x ngajar budak2 kecik lower form
tahun ni aku kna ngadap budak2 hingusan ni la pulak
adoyai budak.....

Memang seminggu dua ms mula2 ngajar diorang nih
aku mmg x tenteram
jiwa tsunami betol
fenin kepala nk melayan kerenah kanak2 separa matured nih

Bl aku marah..
diorg kata "Madam..Jgn la marah2.."
kang kalo aku x marah bl diorg wat salah...
diorang tulis kt borang kaji selidik : aku x tegas, x jg disiplin diorg..
adoyai budak....

Ni dh masuk 1 bulan aku ajar diorg
so far dh blh faham minda kanak2 tidak separa matured nih
so...pray for my success in my journey to teach them in a very MANNER way...
muahahahahahha

1 comment:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com