GILA!!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: GILA!!!

Feb 2, 2011

GILA!!!

Entri pg nih aku amek dr statement bos aku ms meeting kelmarin...


Bukan nk citer psl ckg2 kt sek aku nih dh ramai yang gila
tp dia wat statement kt bos dia yg

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sekolah kitorg x amek cuti hr Isnin n Slasa sempena CNY
sbb kitorg tgh GILA KERJA!

Adoyai...bia betol bos aku nih
aku bukan gila kerja
tiap2 tahun KERJA BAGAI NAK GILA
sibaik tak smapi mcm kes2 terpencil ckg2 lain
yg mn masuk Hosp. Sakit Jiwa
sbb GILA KERANA KERJA...(ni statement dr kwn aku plak)





Ada rupa cikgu gila sbb keje x?




Nk baca paper pon aku x sempat tau
lg2 ruangan gosip2..adoyai

Even keje bagai nak gila pon..
aku tetap suka jd cikgu!!









6 comments:

  1. nak gelak saye baca statment cikgu nie..hihihi

    ReplyDelete
  2. I mmg x suka jd cikgu dr dulu2 lg....mcm nak GILA bila kene paksa jd cikgu.....bila dah jd cikgu..... keje mmg banyak GILA..... terpaksa keje mcm nak GILA..... pastu banyak pulak kawan2 yg ajak masuk hospital GILA.... aduh GILA aku.....

    ReplyDelete
  3. jng cikgu..ramai lagi student yg nak dipandaikan..kalau tak ramai student gila sbb tgok cikgu gila...nauzubillah

    ReplyDelete
  4. Kita berhibur jap dengan pantun kelakar di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

    Pagi-pagi, sudah mencemuh,
    Si pemandu terus terdiam mengeluh,
    Bos ini jenis yang kecoh,
    Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

    “Ada pelanggan hendak jumpa”,
    Itulah kata si setiausaha,
    Bos enggan, mengantuk katanya,
    Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

    Bos memanggil mesyuarat mengejut,
    Ada pekerja berjalan bak siput,
    Bos pun menengking sampailah semput,
    Para pekerja terkentut-kentut.

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com