Layakkah aku? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Layakkah aku?

Feb 17, 2011

Layakkah aku?


Semenjak dua menjak ni
emosi aku amat bercelaru
jiwa kacau
mcm2 aku fikir
kdg2 smpai masuk ke mimpi...

Bl aku fikir2 dgn lbh mendalam
lg2 lepas aku tunaikan solat
time berzikir, berdoa....
"layak ke aku mengandung lg?"

Aku nih kalo nk menangani si bujang senang Darwisy tu
kdg2 my blood pressure can raise up tau!!
ish..
tahap kesabaran aku ni agaknya
sama je nipisnya mcm fulus aku tiap bulan
"senipis kulit bawang"...
ekekekekekke

kulit bawang merah tau
bukan bawang holland..:)



Sbb tu aku terfikir
layak ke aku nih nk menambah bilangan ahli keluarga
sesungguhnya Allah nk duga khalifahNya dalam pelbagai cara kn..
dan semoga aku sentiasa bersabar dan terus bertahan atas dugaanNya
Insyaallah


4 comments:

  1. insyaAllah....Allah takkan menguji hambaNya diluar kemampuan hambaNya itu...=)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah kak.. kan orang biasa sebut.. rezki anak mesti ader..

    ReplyDelete
  3. salwa : insyaallah..skng emosi sdh stabil, jiwa suda tidakkacau ..:)

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com