Body guard cilik - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Body guard cilik

Feb 23, 2011

Body guard cilik


Korang jgn jeles dgn aku tau
sejak2 aku ada hero kecik nih
dia dgn sudi, lapang hati volunteer jd body guard aku tau
x pyh suruh2, paksa2..
setia meneman aku ke mana sj tanpa bayaran
muahahaha...

Ms Darwisy kecik2, br blajar mengesot, merangkak
dia dh sudi teman aku masuk toilet
even time tu aku nk mengqada hajat aku yg besar
mak aku pesan
"kalo dia dok nangis, melolong dpn pintu toilet tu tggu bonda dia...
baik bonda Darwisy bwk masuk dia dalam toilet tu skali:
(kalo kandaku..jgn harap nk teman aku qada hajat dlm toilet)
kihkihkih

Skang bl dh ligat berjalan
lg setia la dia membontoti bontot aku nih
ke mana sj yg dia blh bontoti ikuti tau..

Mlm td pas dinner aku msk bilik nk iron baju
cinonet yg tgh nk abeskan nasi dia
terus meluru bwk pinggan nasi
masuk dlm bilik sm2 aku
adoyai anak...


Seronot dia bertugas jg bonda smbil makan
*bib tu dia yg cari sndiri b4 mkn tau..


Ayahnda ajak kuar pon dia tamau tau..
korang tgk..betapa loyal nya bujang senang aku tuh..
untung aku kan...:)
ha..jeles la tu!!!
ahaks

2 comments:

  1. hihi...bagus, jadilah anak yang bertakwa k Darwisy
    =)

    ReplyDelete
  2. Insyaallah atok..doa2kan la cicit atok nih jd anak yg bertakwa..amin..

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com