KL dan keLENGANGngannya - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: KL dan keLENGANGngannya

Feb 4, 2011

KL dan keLENGANGngannya


Aish..betol ke spelling aku tuh?


Al kisah semalam tghr aku, kandaku n Darwisy tlh menerjah kota KL
ecececechhhh..
main mission : exchange money at money changer Jln Masjid India
persediaan awal nk g Bandung bln depan
ekekekekekekekk


Seperti yg aku tlh Jengka jangka!
KL lengang beb...
hahahahahha
cuti 4 hari kan
bak kata entri Makcik Rehan : 4 hari yang bosan. kan?


Lengang kan!!!



Blh kira bp orang je yg lalu lalang..
X kuasa aku nk kira


Tapi pencekik2 darah yg jg parking
mmg cekik darah betol
aku rasa bukan takat cekik darah!
sedut darah dh nih
ala2 vampire slayer dh tau
kijam ko bang oarking! kijam!!!!

Kalo aku tau..xda nk parking cni.
Dia ltk harga kt tepi dia. Bkn kt blah depan..
So kitorg x nmpk b4 enter tempat nih

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com