ebm merudum...uwaaa... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: ebm merudum...uwaaa...

Feb 18, 2011

ebm merudum...uwaaa...


Dh bbrp hari ni
ebm aku merudum dr slalu dpt 20 oz 2 oz skali pam
down to 1 oz..
sedey siot sgt

Bl aku fikir2 balik
apa yg aku salah makan
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Slasa lepas aku g minum air gas
x byk pon
1 cup share dgn kandaku
aku sedut skit 2 jerk
(ye ke skit?)

Tobat!!!!
ni dh kali ke 2 aku minum air gas sepanjang aku bf Darwisy
hasilnya mmg merudum..
uwaaaa...

Ha..tgk la nih
Aku stop kejap,
ronda2 cari mkn jap kt meja kengkawan
br nk smbung pam balik..
Hope blh tambah lg

4 comments:

  1. sabar...jgn stress yer..insyaallah..kadang2 da bnyk factor jugak kenapa susu drop :)

    ReplyDelete
  2. ish...makan pun nak kena control gak kan...byk betul pantang larangnya....

    ReplyDelete
  3. AZ : skng dh jarang stress kalo susu drop sbb faham yg anak dh besar.
    zaar : mmg byk pantang kak..nnt sy turunkan ilmu k..
    SA : mmg kono jago nih..tp napsu punyo psl...:)

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com