Hepi 31st besday!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Hepi 31st besday!!

Dec 17, 2010

Hepi 31st besday!!


Bukan besday aku key..
hrni besday kandaku
yg ke 31 thn..

Tp..pantang aku tnye besday ke brp?
(sj2 la kunun nk bermanja2..ahaks..goli den)
dan dan dia bg jwpn pelbagai
kejap2 29 la
pastu 18 thn la plak
td paling latest dia jwp 21 thn..
gasak awak la kanda nk jwp bp pon..
i tetap lap u..
huahuahua

Besday wishes 4 him:
semoga kanda dipanjangkn umur, murah rezeki
(nk bb lg nih...:) )
dan diberi kesihatan dan akal yg waras
supaya dpt menjadi ketua keluarga yg TERBAIK!
love you...

Wish yg lain2...
aku doa dlm ati jer la eh..
biarlah rahsia..kata Datin Siti kan..

Nk dijadikn citer
dr pg2 buta lg aku dh bgtau yg aku TERINGIN nk mkn kek
dpt 1 slice pon jadik la..
tp ada ke kandaku kata..
"kita mkn bl blk KL je la eh"
adoyai..
keciwa btl aku...

Tp...ptg td si dia dtg memujuk
itu pon agaknye stlh dia bosan
bosan nengok muka aku yg masam mcm asam pedas aku yg x jadik laswek..
ekekekek..

Hasilnya....
1 slice of cheese cake+1 carrot slice+KFC(feveret si dia)
konyang aku mkn kt UMAH je la....
dgn suasana berdua2n
(darwisy dh ttdo odw blk umah dr membeli2)
sambil tgk CONAN the movie..


Ni jer yg sempat snap..dh kebuluq sgt td..:p

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com