berkubang - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: berkubang

Dec 9, 2010

berkubang


Aku slalu penat nk tdokn anak bujang aku
kdg2 tu dh lm sampai ttdo aku berbaringan menyusukan dia
tb2 dia bgn...
lalalallallalalaaa
sambung main..siap ajak aku main skali plak tu

Adoyai anak..
bondamu ini byk skali kerja yg mau diberesin...

Ml2 cuti sek hrtu
aku bg dia main gardening2 gitu
bia dia pnt, then sarap, shower, tdo..
lega aku..

Tp bl ujan pg2
gardening ke mana
darwisy ke mana

Last2 aku bg dia berkubang mcm hippo pon ada
hahahahahha
suka suka suka
awak berkubang la sampai puas nak, smpai penat
senang bonda nk tdokan awak nnt
senang bonda nk masak, ngemas umah, ngadap lappy


Gembira rasanya hati...
(nyanyi ala2 lagu choki2)


Latest pic berkubang..

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com