always cherish the golden moment before it passes by

Oh My English!

Assalamualaikum w.b.r

Korang mesti pernah tgk cite Oh My English kan
suka x suka x?
I like!!!
sbb program tu blh bantu kita improve English kita




Dlm season 2..
ada satu watak budak yg pakai tudung
a new girl..bkn bdk yg sama cm season 1
Hani nama dia



Yg bertudung tu Hani


Hani lagi


Aku ni bukan nak perasan
cuma mintak korang tgk btol2
sbb dh byk kali bdk2 kt sek aku ni kata
muka aku dgn si Hani tu SAMA
aku rasa x sama pom

Kt bawah  ni plak gmbr aku pakai bj sek
ni gmbr ms Hari Guru 2012
Tema : Back To School
bk korang lg senang nk tgk beza
sbb dua2 pkai bj sekolah..



Mek Shaera, aku, Zaza


Aku n kak Lin


OME!
hahahhhaahaha
so kt sini aku letak gmbar kitorang eh
tgk  betol2..


Macam comel jer
Macam cute jer
huhuuhuuu

Same ker?






No comments:

Post a Comment

Nov 28, 2013

Oh My English!

Assalamualaikum w.b.r

Korang mesti pernah tgk cite Oh My English kan
suka x suka x?
I like!!!
sbb program tu blh bantu kita improve English kita




Dlm season 2..
ada satu watak budak yg pakai tudung
a new girl..bkn bdk yg sama cm season 1
Hani nama dia



Yg bertudung tu Hani


Hani lagi


Aku ni bukan nak perasan
cuma mintak korang tgk btol2
sbb dh byk kali bdk2 kt sek aku ni kata
muka aku dgn si Hani tu SAMA
aku rasa x sama pom

Kt bawah  ni plak gmbr aku pakai bj sek
ni gmbr ms Hari Guru 2012
Tema : Back To School
bk korang lg senang nk tgk beza
sbb dua2 pkai bj sekolah..



Mek Shaera, aku, Zaza


Aku n kak Lin


OME!
hahahhhaahaha
so kt sini aku letak gmbar kitorang eh
tgk  betol2..


Macam comel jer
Macam cute jer
huhuuhuuu

Same ker?






No comments:

Post a Comment