Akhirnya.. - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Akhirnya..

Dec 30, 2010

Akhirnya..


Tringat plak lagu kak Nita Seghawak..
akhirnya..kini pasti ♪..
(lalalallalala..blasah je la nk smbg lrik apa pon
janji ati aku senang..muahahahahah)

Dgn rasminya aku dh setel menanda menjalankan tanggungjawab terhadap negara
ecewah..
penat tgn, mata, pinggang bagai la
lg2 bl sek dh ml sibok mesy itu la ini la
last2 aku yg lalallalla

So....
pasni blh la aku menyambung citer yg x tersambung dkt lbh seminggu..

Sambil bermesyuarat..aku menguyah kt blkg.:)
Lapar..


Henpon berusia 4thn berposing disamping buku panduan tugas yang baru..


3 comments:

  1. mengunyah je cikgu ea??patut la mkin berisi badan cikgu...hihih

    ReplyDelete
  2. makan tu penting man..kalo prot kosong, blh pingsa..:)

    ReplyDelete
  3. hahha..okeh3...perut cikgu cepat prosesnye eah??takpe3...rase2 takde bende nak ngonyel2...bg tau saye..hihih

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com