3rd johore's sgm : marmet technique - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: 3rd johore's sgm : marmet technique

Dec 1, 2010

3rd johore's sgm : marmet technique

Nk citer gk even kejadian dh basi...
hehehe...

Tarikh kejadian : 28 nov 2010
Lokasi kejadian : opis pn. noorul, tmn setia tropika, jb
Waktu kejadian : 5.00 ptg

Ni lokasi kejadian..


Aku, kandaku n darwisy tiba di lokasi (cewah mcm g shooting la plak)
lbh kurang hampir kol 5ptg.
sesampai jer trus mntk izin kak noorul nk tumpang solat...
usai solat mula trus belajar cara2 teknik marmet tuh..

Menatang pe teknik marmet?
hahaha..bg ibu2 yg breastfeed,
msti tau pe bende tuh kn..
ni teknik memerah susu ibu hanya menggunakan tangan....

Ml2 Aishah bg belon utk ditiup n dilukis...
ni aku part yg suka nih...
np aku suka?
sbb kna lukis bintik2 kt belon tu so nmpk cm b***st..
hiihihii

Ha..tgk, tgk...cantik x?


Pastu aishah gunakan belon sbg cth utk memerah
dh bljr guna belon, aku x puas ati..
aku g beralih duk kt tepi tingkap n try sendiri..
aduyai..ciputnya hasil
maybe sbb x biasa lg n darwisy br pas 'nk shushu...'

Lenguh tgn aku nih dik non...
aku tgk si aishah tu, selambe rilek jer dpt 2 oz
jeles tol
tp dia dh besa wat..
dia profesional
aku amatur
ahaks...


Ni aku, darwisy n anak ummu ibtisam..


Tajaan bufet ptg itu..


Isi borang, jgn x isi


Ahli sidang ptg ahad..

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com