Arrggghhh.......................... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Arrggghhh..........................

Dec 3, 2010

Arrggghhh..........................


Salam keheningan pg..
geramnye aku pg nih..
elok aku duk ngadap lappy,
smbil memegang set pam susuku..
bersedia menghapdet belog...
tb2 tgn aku slh insert memory card!!!!!

Adeke aku meraba2 kt bdn lappy
then mskkn memory card kt tmpt cd???
aiyo!!
dh x blh kuarkn..

Ni terpaksa la heret lappy aku jumpa dukun
aku bkn x nk berobat sendiri...
mcm2 dh ku usahakan

Dh ku godam2 dgn kandaku td
tp hasilnya hampeh
dh ku tekan2 butang eject
masih lg hampeh
dh ku godeh2 ruang tertutup itu dgn jarum dan pembaris
masih lg hampa....:(


korg tengok la..mamun agaknye aku pg2 buta nih..blh plak slh insert!!!


2 comments:

  1. Ayooo...Asheeq..xbuka lampu ke ni..hehe...kan dah salah msk..

    ReplyDelete
  2. buka lampu kak..tp kt area lain..sy duk smbil nk mengepam pg td..

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com