Pohon keju - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Pohon keju

Dec 9, 2010

Pohon keju


"Melalui 3 pohon keju
terbanglah 3 ekor kutu
semasa kutu2 itu terbang
angin sedang bertiup kencang

Angin sejuk membuatkan
pohon2 kaku
pohon2 kaku membuatkan
buahnya beku
itulah yg menyebabkan
3 ekor kutu berhingus selalu..."

Amacam?
ada best x sjak nih?
sajak ni hasil idea kwn sekapal, sekatil, setilam, sebantal, sepenties
Najwa Azhar..

Time aku tgh frust menonggeng kt uni dl
aku slalu menullis karya jugak
aku tulis dlm buku aku yg comel berharga skali
dia pon x nk kalah dgn aku..
1 hr bl aku bk buku berharga aku tuh
terbahak2 aku ketawakan sajak POHON KEJU dia nih
kihkihkih
kahkahkah
wakakakakka

Agak2nye la kn..mcm nih ker ghupa pohon keju tu eh?

2 comments:

  1. wei asyeeq..gua la ni,aneem...lama tidak ketemuan..anak kamu pun dah besaw ye... follow kamu dah..follow la aku plak..btw..ko kenai aku tak????
    Aku la suria pekasa hitam..har..har..har..

    ReplyDelete
  2. weh aneem tonjang a.k.a suria perkasa itam,
    mstila aku kenai ko.mmg lm sudah tidak ketemu..sm juga itu suhaili..masing punya anak dua..aku juga masih satu..ish..terindon la pulak..hahaha

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com