Aku Pembina Negara Bangsa! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Aku Pembina Negara Bangsa!

Dec 19, 2010

Aku Pembina Negara Bangsa!


Ni tgh aku khusyuk menjalankan t/jwp terhadap negara
cheeewahh...
smbil dgr lagu2 yg dh berabuk kt lappy aku nih
tiba2....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Kuarla plak lagu tema Hari Guru 2010 :
Guru Pembina Negara Bangsa
aku la guru tuh...ahaks...

Teringat aku ms hr guru bln 5 lps..
semangat suma ckgu sekolah aku nyanyi mcm2 lagu
dr lagu tema hari guru smpaila lagu tema hari guru tahun nih..

Amacam? Semangat x kitorang nyanyi?
Ahaks..


Aku suka dgn liriknya..
simple but nice..

LAYAN.........
*
*
*
*
*
Aku a.k.a GURU pembina negara bangsa....

Bersedia melangkah megah
Walaupun sukar baktiku curah
Demi mu ibu pertiwi
Sumpah ku lafaz janji kukota

Berikrar eratkan bangsa
Kukuhkan cinta kepada Negara
Berjasa terus berjasa
Menyebarkan ilmu tiada batasnya

Guru Pembina Negara Bangsa
Gagah perjuangkan visi Negara
Bangunkan jiwa yang pelbagai rupa
Demi agama dan nusa tercinta

Guru Pembina Negara Bangsa
Tetap Unggul senadakan suara
Sehaluan menggapai matlamatnya
Cemerlang dan gemilangkan Malaysia

Pencipta Lagu : Khairulrizam bin Khalid
Pencipta Lirik : Ili Nurbahirah bt Baharudin
Pengubah Muzik : Marzuki bin Tambi



No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com