Set Penjagaan Kulit Shaklee - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Set Penjagaan Kulit Shaklee

Nov 27, 2016

Set Penjagaan Kulit Shaklee

Assalamualaikum w.b.r
.
Saya ada set penjagaan kulit kegemaran saya dari Shaklee.
Bukan produk temoek2 terus menggelupas dan putih melepak tau.
Tapi menjaga kesihatan kulit dari dalam.

Tara..
ESP, Vitamin C Plus & GLA Complex
Glowing gitu kulit



Set Shaklee kegemaran saya ialah set PENJAGAAN KULIT & hormon. Terdiri daripada ESP Shaklee, GLA complex & Sustained Release Vitamin C. 

Hari saya tak lengkap tanpa set kesayangan saya. Bila saya terskip, wajib beberapa hari kemudiannya tersembul jerawat kecik kat muka. 😣 Set ini membantu kulit saya kekal lembap & bekas2 jerawat mudah pudar. Alhamdulillah

Sebenarnya memang banyak set2 penjagaan kulit dari Shaklee. Tapi setelah bereksperimen sendiri. Inilah set yang sesuai untuk saya menjaga kesihatan kulit saya 💗.




Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com