24 jam? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: 24 jam?

Nov 30, 2016

24 jam?

Assalamualaikum w.b.r
.
Allah bagi 24jam setiap orang untuk digunakan sebaiknya dalam sehari. 
Tak kira apa status & kerjaya anda, masa itu tak akan lebih & tak akan kurang.
 Anda sendiri yang merancang penggunaan waktu yang diberi-Nya.
.

Throwback Majlis Penyampaian Hadiah Darwisy
Gembira ria bila dia dapat lolipop tu
haishhhh

.
Bagi melancarkan perancangan aktiviti harian saya berjalan lancar, saya mulakan dengan bangun seawal 4pagi setiap hari. 
Seusai menunaikan ibadat kepada-Nya, saya terus ke dapur untuk memasak bekal dengan dibantu oleh cinta hati saya, Asrul Fadhli. 
Saya akan berusaha untuk sampai ke sekolah seawal sebelum jam 7pagi selepas menghantar Darwisy. 
Tujuan datang awal ke sekolah supaya saya dapat siapkan sebarang kerja sebelum kelas bermula, InsyaAllah 😊
.
Waktu petang selepas kerja hingga ke malam adalah waktu saya bersama keluarga & urusan bisnes. Biasanya ketika inilah kami melipat kain, menonton tv, set buffer untuk post2 Shaklee, makan eskim, membeli barang dapur & pelbagai lagi urusan keluarga & bisnes.
.
Saya beruntung kerana ada suami yang banyak membantu & bersama2 menguruskan hal rumahtangga bersama2. 

Bukan setakat hal keluarga, perihsl busnes pun, anak & suami saya bantu bersama2 💗💗
Major LOVE for them.
.
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleekluang #pengedarshakleeT6


.

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com

♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com