Free Trip from Shaklee? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Free Trip from Shaklee?

Nov 29, 2016

Free Trip from Shaklee?

HAPPINESS comes from doing, not wishful thinking. ~Dr. Forrest C. Shaklee.
.
Gebu sangat bantal FREE dari Shaklee ni

Bestnya bila dapat bantal gebu beserta motivational quotes tu. Mesti terus termotivasi masa peluk2 bantal gebu gebas tu kan. Semua leaders Shaklee yang join Langkawi Incentive Trip ni dapat sorang satu bantal ni. Bukan setakat bantal je tau. Banyak lagi yang Shaklee bagi PERCUMA sepanjang trip ni.
.
PERCUMA tiket kapal terbang, penginapan di The Westin Langkawi Resort & Spa, duit belanja, special dinner, islands hopping, surprise gift setiap kali balik hotel setelah penat berjimba2 & banyak lagi. Yang pasti semua orang suka benda PERCUMA kanπŸ˜‰.
.
Doakan saya & keluarga berpeluang dapat FREE TRIP dengan Shaklee ni tahun depan ya. Ada yang nak follow saya berjimba2 secara PERCUMA? Jangan malu2 tanya saya ye 😊
.
Tsunamishaklee #landmarkstudy
#shakleeeffect #liveamazing #pts19
#pengedarshakleekluang

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com

♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com