Duit atau Kesihatan? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Duit atau Kesihatan?

Nov 28, 2016

Duit atau Kesihatan?

DUIT atau KESIHATAN?
.
Sejarah saya dengan Shaklee bermula pada Januari 2013.
Saya mula membeli Shaklee atas niat untuk memperbaiki tahap kesihatan saya yang agak kurang memuaskan ketika itu.
Agaknya makan & minum tak terurus kandungan nutrisinya ketika itu.
Dari mengandung sehinggalah menyusukan Darwisy sehingga umur 4tahun 8 bln, saya langsung tak ambil apa2 supplement.
Konon2 kuat & pandai jaga diet sendiri.
Seingat saya, saya bermula dengan alfalfa, ESP & GLA. Ada lagi kot yang lain, tapi saya tak ingat 😅.
.

Bila dah mula makan dengan konsisten, selain daripada kesihatan saya bertambah baik, saya dapat rasa bonus2 yang lain hasil daripada nutrisi saya yang dah mula mencukupi.💗.
Saya mula rasa seronok & berkongsi kebaikannya dengan kawan2 lain.
Saya suka lagi sebab bila saya mengenali produk Shaklee, saya akan belajar tentang segala nutrisi & kebaikan yang ada bagi sesuatu produk tu tau.
Sebagai cikgu Sains, saya memang cukup suka berkongsi tentang nutrisi & pemakanan dengan anak murid saya.
Sebab saya nak anak2 murid saya menjaga kesihatan mereka dari awal.
.
Sebelum Shaklee saya pernah consume vitamin jenama lain.
Tapi tiada siapa yang guide saya tentang cara pemakanan vitamins tersebut dengan betul.
Naik keta, pergi farmasi, belek2 vitamin, tanya2 kat salesgirl, bayar, balik. Makan masa kan.
Bila saya kenal dengan Shaklee daripada rakan seperjuangan penyusuan ibu iaitu Salwa.
Salwa lah yang guide saya cara yang betul pengambilan vitamin ni.
Beli secara online boleh, phone boleh, cod pun boleh.
Mudah kan. Peluh kluar skit je.
Kadang2 tak kluar peluh langsung masa order.
.
Shaklee plak SATU2NYA syarikat di dunia yang ada LANDMARK STUDY uolls. Maka tak payah nak ragu2 keberkesanannya. HALAL plak tu.
.
Ops terpanjang plak post petang ni 😅. Yang penting, saya suka Shaklee sebab banyak kebaikan yang saya & keluarga dapat. Ada yang nak meningkatkan tahap kesihatan diri & keluarga? Shaklee lah jawapannya. Saya tak kisah tentang harga, KESIHATAN itu lebih utama.
.
Pesanan khidmat masyarakat 😁
Asheeq  0122662438
Pengedar Shaklee Anda
.
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com