Landmark Study? Apa tu? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Landmark Study? Apa tu?

Nov 28, 2016

Landmark Study? Apa tu?

Apa itu LANDMARK STUDY? PENTINGKAH LANDMARK STUDY bagi produk yang kita gunakan?
.


Kebanyakan produk kecantikan & kesihatan yang ada di pasaran mengaku ada membuat kajian tentang produk mereka.
Tapi untuk jangkamasa berapa lama?
Siapa responden mereka?
Siapa yang jalankan kajian?
Ha? Ada jawapan tak?
.
Shaklee buat kajian terhadap 3 golongan.
1. Orang yang MAKAN VITAMIN SHAKLEE
2. Orang yang MAKAN VITAMIN SELAIN SHAKLEE
3. Orang yang TAK MAKAN VITAMIN.
.
Hasil kajian Dr Gladys Block selama 20-40 tahun ini mendapati bahawa supplement Shaklee ini SELAMAT digunakan untuk jangka masa yang panjang. Penyakit2 ada yang ambil masa 10-20 tahun untuk develop.
Maka dengan pengambilan supplement dengan konsisten, InsyaAllah kesihatan kita akan menjadi lebih baik.
Hasil kajian juga membuktikan bahawa pengamal vitamin Shaklee lebih sihat & kurang berisiko untuk kena penyakit kritikal berbanding 2 golongan lain tadi. Alhamdulillah.
.
Gaya hidup yang sihat serta pengambilan nutrisi yang mencukupi membantu kepada tahap kesihatan individu.
Sebab tu saya cuba mencukupkan nutrisi keluarga saya dengan memilih Shaklee sebagai makanan tambahan.
Shaklee BUKAN UBAT.
Tetapi MAKANAN TAMBAHAN untuk MELENGKAPKAN NUTRISI badan supaya menjadi lebih sihat, InsyaAllah.
.
Nak lengkapkan nutrisi yang tidak cukup dengan mengambil supplement Shaklee?
.
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleekluang #pengedarshakleeT6
.
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com

♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com