1 Malaysia, 1 Vitamin - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: 1 Malaysia, 1 Vitamin

Nov 30, 2016

1 Malaysia, 1 Vitamin

Assalamualaikum w.b.r.
.
Nampak tak Malaysia dalam mini globe tu? 
Kecik cinonet je kan 😉 
Dalam Malaysia yang kecik tu, ramai je penduduknya yang tak menjaga nutrisi pemakanan masing2 tau. 
.
Ramai je ibu bapa yang tidak menitikberatkan pemakanan anak & diri sendiri. 
Sanggup berbelanja besar untuk makanan yang tidak sihat berbanding makanan yang bernutrisi. Sebab tu bila saya tanya Mr. Hubby tentang vitamin yang WAJIB ada untuk rakyat Malaysia, jawapannya ialah #sustainedreleasevitaminc.
Saya juga bersetuju dengan jawapan kanda saya sebab badan kita tak boleh menghasilkan #vitaminC sendiri. 
Maka kalo kami ditakdirkan mampu memberikan setiap keluarga di Malaysia ni vitamin, pastinya kami akan menyumbang Vitamin C Plus Shaklee.
.



.
Vitamin C ni paling simple untuk dimakan dan anda akan dapat menjaga kesihatan anda.
🍊Meningkatkan imun badan
🍊Membantu mengurangkan masalah alergi & resdung
🍊Membantu mengatasi masalah gusi berdarah
🍊Membentuk kolagen dalam kulit
🍊Mencerahkan kulit yang kusam
🍊Melambatkan proses penuaan
🍊Menghalang pembentukan pigmen yang menyebabkan jeragat
.
Pssstt...sebatang rokok memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan tau. Sebab tu sebilangan kulit perokok tak berapa cantik      

.
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleekluang #pengedarshakleeT6

.
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com

♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

.
😅


No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com