Lagi aksi masterchef - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Lagi aksi masterchef

Dec 22, 2011

Lagi aksi masterchef

Episod masterchef ni adalah episod sebelum masterchef INI
x pe la dik non kan
backdated pon boleh la eh..:)

Aku nk try resipi dlm buku yg Kak Zairul hadiahkan sempena besday aku tahun ni
dgn kandaku n Darwisy membantu pembuatan resipi dlm episod kali ini 

Nama resipi : Penkek Epal Hijau Karamel
Sumber epal hijau : masa kenduri nikah Ein dolu
(lama betol dia bertahan dlm peti aku tu...
alhamdulillah x busuk..
agaknya dh kena ray dgn gamma ray kot b4 diorg juai)



Gaya junior masterchef
yg sedang pukul tepung + teloq




ni ha resipi 
nmpak sonang yo



kandaku sedang memotong epal
sian kitorang x de menatang alah yg nk tebuk tengah2 epal tu
abes2 cara pon, kandaku tebuk je la dgn pisau...





tara....
hasilnya x seindah gambar dlm buku resipi tu la
tipu betol!!
(ke aku yg x reti buat???)
hihihhihiiiihi

Aku gelak x pa
korang jgn gelak lebey2 plak eh...



2 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com