THE END.... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: THE END....

Dec 7, 2011

THE END....

Dah jd lumrahkn
setiap yg bermula
pasti ada akhirannya

Dan semalam adalah akhiran bg pelajar2 form 5 aku 
menduduki SPM mereka
suka suka suka....

Paper Sains & Fizik adalah serentak pada 24 Nov hari tu
dan aku berusaha utk berada bersama2 mereka di hari kejadian
siap terbang bersama hero kecik aku
dr KL ke Johor tau
*agak2 pengorbananku dihargai x?hehehehe


Beg2 yg ditinggalkan di Datran Ilmu
sementelah pemilik2 beg menjawab soalan SPM di dewan nuuun di atas



Korang yg jawap soklan
aku yg berdebar2 mcm tggu mlm pertama tunggu kt Dataran ni
tiap kali bdk2 kuar dewan je
aku mesti tgk reaksi muka diorang

Dari air muka masing2
dpt aku baca samaada bdk2 aku ni blh jwp ke tidak..
ala2 ahli nujum mak pak belalng kan...:)


With 5 Ikhtisas 2011
abes paper 2
LEGA sgt kan....




dan lagi 5 Ikhtisas




With 5 Science 2
after the paper 3


Ada janji yang aku belum tunaikan dgn bdk2 terpilih 5 Ikhtisas
ntah bl aku nk tunaikan
masa mmg suka sgt cemburui aku yg gila glamer ni kan..
ahaks...

Insyaallah panjang umur, murah rezeki
saya akan tunaikan janji sy kpd yg BERTUAH shj okies..


1 comment:

  1. hehe , alhamdulillah , semua nye sudah selesai , tinggal tuntut janji je lepass nie , insyaalahh , heheh :D

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com