Better late than never, rite? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Better late than never, rite?

Nov 18, 2011

Better late than never, rite?

Cite basi yg nk cite gak!!!

Sesungguhnya kelangkabot sungguh perjalanan kami Jumaat lepas
balik sekolah je teros amek Darwisy, gerak terus balik PJ
kandaku solat Jumaat kt masjid yg kami singgah ditengah perjalanan
nape kena rush?
haaa....
bacala kome entri aku yg panjang melebo ni..


Bl smpai umah mak aku last Friday
dh tersergam indah 2 buah kanopi berenda ungu di laman umah
waaaaahhhhhhhhh.....(kata Darwisy)








Masok je umah...
tersergam la pulak pelamin bertemakan ungu juga
waaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...(kata Darwisy wat kali ke2)




Pelaminan







Dengan penuh gaya malu
Darwisy berdiri di pelaminan
ahaks...





Darwisy wif his aunt




Alkisahnya
Jumaat lepas adalah majlis pernikahan adik pompuan aku
satu2nya adik pompuan yg aku ada
ala yg keje pelayan dlm kapal tebang stewardess SIA tu
hahahhaah
marah la ko ein dgn aku.....







Abg aku sibuk bertanyakan ustaz
sbb dia TERPAKSA menikahkan si Ein
di atas sbb2 teknikal
kihkihkih




Kecik ati aku abang...
sentap tau...
dl time aku, ko xnk pon nikahkan aku
uwaaaaaa....................
*mode sedey, blh?hehehhehe*





Si comel kakak dan si comot adik




Veil yg dipakai oleh Ein itu
adalah veil aku time nikah dl
siap minah ni gosok, koyak, dia jait balik
semata2 nk guna veil aku yg cun tu..wakakkakaka
(betol x ein?)

Niat dihati nk simpan leklok
bg anak2 aku, cucu2 aku guna nnt...*cit pigida!*
tp dh dikoyakkan oleh adik kesayangan aku ni
maka terpaksalah dia belikan yg lain utk dipakai oleh keturunan kami nnt
blh?
hehehehe


Alhamdulillah dh selamat
bercinta dr zaman sekolah lg diorang ni tau




Meet the bride





Yg kelakar time majlis diorang ni
adik ipar aku tu, blh plak dia menggigil2 nk sarungkan cincin kt jari adik aku
plak tu berkali2 ditolak2, x jugak masok2
plak tu bl dh berjaya disarung, camera man suh bukak balik
sbb nk amek video plak
adoai.....

Yg adik aku plak
time nk bukak balik cincin suami dia tu
blh plak terpelanting ntah ke mana cincinnya
lg gawat la majlis dlm omah
wakakakakkakaakka






Aksi sebelum cincin terpelanting




Our family
*gmbr abg aku x nampak la pulak..
sbb masing2 tgh pandang camera man propesional*




Us...
*muka aku dgn si Ein ni sama ke eh?*


Last but not least
MAKAN time
Bff dr zaman USM dl...
Suzana..
Pharmacist kt HKL
sapa2 nk berkenalan, blh contact aku,
isi borang...
hahhahaah
Su, jgn marah!
:)




1 comment:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com