Malam Anugerah Juara Antara Juara - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Malam Anugerah Juara Antara Juara

Nov 25, 2011

Malam Anugerah Juara Antara Juara

Ingat lagi x cite aku pasal bj x berlengan?
refresh balik kt SINI

Kesinambungan cite tu
hasilnya aku dh berjaya pakai dgn BERLENGAN 
sempena Malam Anugerah Juara Antara Juara (MAJAJ) 1 Nov lepas


Sebelum majlis
riang ria ceria je muka kn
yg baju lain2 kaler tu students form 5 aku
yg baju biru sedondon tu, yg ala2 kendarat org kawin tu
cikgu2 umah Cosmos


Kalo orang tanye aku apa jadi mlm tu
aku xtau nk jwp pe sbb aku dan bbrp org kwn aku 
bertugas utk bahagian jamuan
so x dpt duduk & enjoy pon 
even kami bayar harga yg sama dgn kwn2 lain yg duk kt dlm tu, menghayati suma
(nk mengungkit la ni hehehhehee)

Actually MAJAJ adalah acara makan mlm 
utk menentukan rumah sukan mn yg mendapat markah tertinggi dlm pelbagai aspek 
yang dinilai oleh pihak pentadbir sekolah
antaranya ialah aspek disiplin, kurikulum, sukan & generating leaders

Gasakla apa jd mlm tu pon
yg aku tau Najwa Latif ada perform mlm tu
dan aku & kak Lin antara org terawal yg dpt bergambar dgn dia
hahahhahahahahha
pastu mula reramai budak2 kerumun kitorang
rasa cm aku plak yg diorang kerumun!
ahaks..






Sebelum kena kerumun
berminyak bagai dh muka aku & kak Lin
bekerja tanpa henti la katakan....




sedikit demi sedikit mula dikerumuni




Dh mula hangat dh!
last2 aku CABOT!



Seperti yg dijangka
umah COSMOS menang besar mlm tu
TERAmenang, GIGAmenang!
wuuuuuhhhhuuuuu............
ALHAMDULILLAH....
xsia2 ktorg ckgu2 pompuan umah COSMOS pakai bj sedondon tau







Dan sesungguhnya Juara Antara Juara mlm tersebut jatuh kepada
Tn. Hj. Abdul Rahman bin Mohd Nor
Pengetua SMK Bandar T6, Kluang itu sendiri
sungguh terkejut dia sbb dia x tau yg ktorang nk bg anugerah tu kt dia
dia ingat anugerah tu jatuh kpd mana2 rumah yg menang besar mlm tu
hehhehehehe

Tp kn...gmbar boss xda la pulak
ampun tuan, ampun....
x sedut dr laptop kak Lin..



No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com