2 in 1 :) - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: 2 in 1 :)

Nov 24, 2011

2 in 1 :)

20 Nov 2011 : 20112011
Cun kan tarikh tu 
berkoyan2 anak2 dara, anak2 teruna yg pilih tarikh tu 
utk dijadikan tarikh keramat diorang
ramai la yg jadikan tarikh tu sbg tarikh khwin diorang
lagi2 skang ni tgh cuti sekolah
musim MENGAWAN la katakan...hehehehehe

Ein pon x terlepas dr memilih tarikh ni sbg tarikh dia&hubby 
melangsungkan kenduri khwn diorang setelah seminggu diijab kabul
selak balik kt entri SINI pada 11 Nov 2011 :111111
gila nombor betol la diorang ni
sampaikan nombor plat keta pon Ein pilih 2011
wakakakkakaaka
mmg gila nombor kan 
sibbaik x gila nombor ekor..hihihiii


The couple who crazy about numbers!


Alkisahnya diorang dh plan nk buat kenduri 2 keluarga dlm 1 majlis yg sama
venue : Laman Tiba, Taman Tasik Titiwangsa
ala2 garden wedding gitu
tp panas mak lampir betol!
si Ein ni ingat kita ni dok obesi?
yg kalo wat garden wedding mmg x rasa sgt bahangnya?
adoai...Malaysia ni iklim khatulistiwa
hujan & panas sepanjang tahun...
tp seronok plak tgk suasana garden wedding ni


Early in the morning
sampai2 je kena isi telur itik kt sarang la...



Pagi2 kitorang smapi kt tasik dlm kol 11pg
suma lelaki dlm family aku pakai bj melayu pepel
aku n mak aku plak baju yg sedondon dgn diorang



Pengantin baru with their child
hiihiihihihi



Darwisy asik nk ajak naik boat (paddle) je..
pastu kemaruk nk main air



Dlm kol 12.30tgh aku bwk Darwisy g tkr bj
sbb dlm plan, dia kena jd flower boy
but end up dgn mintak aku yg dokong kt red carpet tu!
uwargh.......
penat je cari baju tu tau Darwisy
dh la susah nk cari, berminggu2 terjah mcm2 kedai baju
suma xda
bila ada plak, mahai...tp aku bli gak kn
akhirnya...TUMPAS gak si Darwisy tu
(ni kena claim modal baju kt Ein ni, hheheheheh)

Darwisy with his best girlfriend; Batrisyia



My bff; Pja
tgh signing MOU hehehhe



Me, pengantins with our friends since primary school..



Me with Wahida and her sons
Darwisy mn?
dok makan kek idaman



Kek idaman Darwisy
asik nk celet je kt krim tu
ghisau aku dibuatnya!



Our family



Alang2 view cantik
memasing yg hadir tu sibuk amek gmbar dgn view tau
bukan nk kejar pengantin pon kan...
hehehheheheh







Ni la yg dok dikemarukkan dgn si Darwisy
akhirnya!!!!
RM6 per boat (ke?) for 30minutes




Bersungguh fotographer tu kn..




With my in laws



Tgh pujuk Darwisy sbb dia nk ikot ayah balik Kluang that day
sbb kena jaga SPM
kitorang plak balik Slasa lepas



Cak!!!!
aku gak yg meletops kan...
hihihi



Makan lagik!!!




Friends from Kluang
kak Lin, kak Siti, Akbar
sorila eh..korang dtg je, caterer dh mula mengemas...




just for u, Bonda!




Darwisy kepenatan with his embah




Tolong kemas....


Kesimpulannya : letih gak weh even aku bukan pengantinnya
sibbaik ada caterer, xda la penat ngemas mcm2...

Congrats my dear sis!
Happy honeymoon in Phuket
jgn lupa ole2nya ya!

4 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com