Masih muat... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Masih muat...

May 12, 2011

Masih muat...

Berabuk tebal kn blog aku sejak dua menjak ni
punye byk keje smpai anniversary aku pnye cite pn....
aku x sempat cite

Alhamdulillah
aku dan kandaku berjaya mengharungi bersama2
4 thn alam rumahtangga
*baru 4 thn kn, org lain ada yg dh 14 thn, 40 thn*


Alhamdulillah..
Muat lg cincin ni kt jari aku..
tp ni bkn cincin nikah aku pon
ni cincin risik & tunang aku
hehheeeh

Doa aku padaNya semoga Allah :
  • panjangkan ikatan kami ini hingga akhir hayat kami
  • murahkan rezeki kami sekeluarga
  • pelihara kami sekeluarga daripada perkara2 keji dan mungkar
  • kurniakan kami dengan zuriat2 yg soleh & solehah
  • berikan kami akal yg rasional dlm mengharungi suka duka rumahtangga
Aminkan ye kawan2....


No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com