Maaf... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Maaf...

May 28, 2011

Maaf...

Semalam tengahari selepas geram dgn kelas 5 Ikhtisas yg x dengar kata
aku terus blah je dr kelas without tggu diorg say thank you
geram dik non oi...

Aku tegur dia wat2 bodo muka melancong plak
kan dh kena tegur dgn GPK HEM
mesti GPK HEM ingat aku x tegur bdk2 konon2 dh matured tu

Bl smpai keta je
aku nmpk ada note kt keta
tau plak nk mntk maaf ye
(takot x berkat ilmu la tu)
ingatkan x de perasaan
aishhhhh geram geram!!




Suka ati korang la
asal korang x lupa kelas tambahan time cuti nnt
kalo x
aku bertambah geram!!!

3 comments:

  1. 5 Ikhtisas 2010 pernah sakitkan hati madam macam nih takk ekk? Hehe ;')

    ReplyDelete
  2. hehehehehe...
    maaf drpd sy,mera & wanie sbgai wakiL 5 ikh...
    heeee,, ^^,

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com