Siap suda.... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Siap suda....

Aug 10, 2012

Siap suda....

Assalamualaikum w.b.r

Alhamdulillah, semalam petang aku telah berjaya menyiapkan baju raya aku!!
itu pon setelah aku mintak bantuan dr sorang cikgu senior
utk ajar jait ketiak baju kurung moden aku
yg mana aku mmg fail nk jait
sokmo kena marah dgn mak aku bl dia tgk jahitan kt ketiak tu tau....

Lagi yg wat jahitan aku ni lambat nk siap ialah
ni baju versi ada lining
makanya aku kena jahit berhati2 agar cantik dipakai....oleh diriku
muahahahhahahah


Ada lagi kain lebey2 baju ni
kalo dh ada baby girl, boleh je jait versi cinonet
tp belum ada rezeki lg 
nk wat cmne kan
*Atok : belum tertinggal ketapi lg la..Darwisy tu yg suka sgt dgn baby girl...:)

Skang ni perjuangan aku perlu diteruskan
tinggal nk jahit poket baju melayu kandaku dan anak bujang senangku
jangan pagi2 raya baru nk siapkan...
lg kena marah dgn mak aku nnti!!!
hahahahahahhahahahah

P/s : Jangan ada yg menggatai nk tempah baju kt aku eh.
Kalo rasa2 nak pakai raya 5 tahun lg, boleh la mula tempah sekarang..:P


No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com