Serangan dari pelbagai puak!!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Serangan dari pelbagai puak!!!

Aug 28, 2012

Serangan dari pelbagai puak!!!

Assalamualaikum w.b.r

Selepas serangan yang pertama pada Jumaat mlm Sabtu yg lepas
umah aku x berhenti dr serangan puak2 yang lain pada hari2 yg berikutnya

Di bawah adalah gambar2 puak2 yg telah berani menyerang umah aku
dan juga waktu menyerang mereka

Sabtu petang
Menu : Mi rebus lantak

Puak Pertama : 5 Sains 2006 (gambar x sempat diambil...)


Puak bertelagah kedua: 5 Sains 2008




Puak bersekutu ketiga: 5 Sains2 & 5 Ikhtisas, 2011



Sabtu malam
Menu : Mi rebus lantak + mi goreng carcamerba


Puak terlebih makan keempat: 5 Ikhtisas & 5 KM3, 2007



Askar2 tengah ajar anak aku cara nk tukar tayar beskal



Dulu budak ni segak slim jer..
skang....kalah bapak orang tau!
harus diet ni Halim oiiii....



Puak terlebih hapening kelima : 5 Ikhtisas, 2011



Ahad petang
Menu : Jambu batu + colek MakBee (gambar x sempat diambil...)


Puak keenam : 5 KM2 & 5 KM3, 2010

Isnin malam
Menu : Lempeng + kari ayam


Puak merempit x pakai helmet ketujuh: 5 Sains 2010




Penat sungguh melayan suma
tp dlm penat, ada gembiranya
dalam penat, x henti tertawa
dalam penat, bertukar cerita...

Terima kasih pelajar2 kerana sudi singgah menjenguk bekas gurunya ini
terima kasih juga kepada yg telah menghulur duit raya kpd Darwisy
bl diorang bg duit raya tu, barula aku terasa yg dh besar pjg dh sumanya
dh pandai bersedekah gaji masing2 kan...Alhamdulillah

Semoga suma sentiasa dilindungiNya
dan sentiasa mengingati aku, seorang guru
yang hanya hadir sebentar dlm hidup perjalanan hidup mereka yg panjang..........


2 comments:

  1. hihihih..trima kasih cikgu...=) cikgu..saya dah tau mcm mana nak buang double post nie.. =)

    ReplyDelete
  2. Puak terlebih happening ;') Terima kasih kerana menyediakan juadah untuk kami ;')

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com