Mood sehari sebelum raya.... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Mood sehari sebelum raya....

Aug 25, 2012

Mood sehari sebelum raya....

Assalamualaikum w.b.r

Post sebelum ni aku dh bgtau yg kitorg balik umah mak aku
seawal-awalnya sebelum raya
makanya..banyakla aktiviti yg boleh kitorang buat :
kemas umah, anyam ketupat, kopek kerang, masak rendang, kacau dodol....
*termasukla aktiviti aku menyiapkan poket baju melayu Darwisy n kandaku..



Darwisy mendayung dodol..
sampaikan dodol panas tertumpah skit kt lutut dia
pastu baru tau nk stop dayung...



Baju dua beranak
yang baru sj kusiapkan poketnya



Amacam??
Boleh juai ka?
Kalo Makcik Rehan tgk ni..
mesti dia bantai gelak :)



Baju kecik Darwisy...
gagah gak aku menyiapkannya



Ni menu yg aku masak
Khas resipi MIL aku
sambal goreng Johor stail...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com